Scandal cu iz electoral în judeţul Giurgiu. Maşina de lux a unui candidat la primăria Vărăşti a fost incendiată

Nicuşor Neagu, candidat din partea PDL la primăria comunei giurgiuvene Vărăşti şi-a găsit marţi dimineaţă maşina incendiată. Bărbatul a cerut ajutorul poliţiei şi îl acuză pe actualul primar al localităţii că nu este străin de acest incident.
Maşina lui Nicuşor Neagu, un Hummer în valoare de câteva zeci de mii de euro, a fost incendiată în noaptea de luni spre marţi de persoane necunoscute, cazul fiind preluat de IPJ Giurgiu.
“Nu pot să spun că primarul a ordonat incendierea, dar probabil că cineva din cercul lui a făcut-o. Am primit ameninţări pe internet de la persoane care simpatizau cu Vasile Preda. Oamenii de care s-a înconjurat îl recomandă din punctul meu de vedere, nu neapărat pe el, pentru acest gen de fapte” a declarat Nicuşor Neagu la România TV care a ţinut să reamintească faptul că Vasile Preda este cercetat într-un dosar penal în care este implicat şi deputatul Dan Păsat.
La rândul său, primarul din Vărăşti, Vasile Preda (PNL), neagă categoric incidentul, susţinând că nici măcar nu a văzut maşina incendiată şi că la mijloc se află un interes personal, Nicuşor Neagu fiind unul dintre contracandidaţii săi la alegerile locale de luna viitoare.
“Nu am nici cel mai mic amestec în acest incident. Nicuşor Neagu a început de două luni o campanie agresivă împotriva mea, pentru a mă denigra. Şi în urmă cu patru ani a procedat la fel, distribuind în comune ziare în care mă ataca pe mine şi pe familia mea” a declarat pentru “Adevărul” Vasile Preda care a recunoscut faptul că se află cercetat într-un dosar care se află în cercetare.
L-a acuzat că i-a dat foc la seră
Acesta afirmă că în urmă cu o lună Nicuşor Neagu l-a acuzat că i-ar fi incendiat una dintre sere, primarul trebuind să meargă la poliţie pentru a da cu subsemnatul.
“Acum o lună acelaşi Nicuşor Neagu m-a acuzat că i-am incendiat un solar pe care-l are în Dobreni. Este un băiat căruia sângele îi circulă mai tare în vene şi se crede nu ştiu cine. Are două dosare penale, dintre care unul pentru un accident, iar unii parteneri de afaceri îl acuză ca a cumpărat legume şi nu i-a plătit nici acum” a mai spus Vasile Preda care susţine că se aşteaptă la orice în această campanie.
“Am patru mandate de primar al acestui comune şi candidez pentru al cincilea şi niciodată nu am interzis cuiva să candideze împotriva mea. Dacă Nicuşor Neagu era primar cu patru mandate vă garantez că îi trata pe oameni ca pe sclavi” a mai spus Preda care în final l-a ironizat pe contracandidatul său.
“La precedentele alegeri, Nicuşor Neagu a participat în campanie cu Hummer-ul, ca să facă impresie. Între timp l-a modificat şi i-a pus gaz. Dacă află americanii ce i-a făcut Neagu maşinii, cred că se prăpădesc de râs” a încheiat Vasile Preda.

Niciun comentariu: