Valcov este de astazi la PSB, Unde-s tepele de altadata?

Fostul primar al Slatinei şi preşedintele PDL Olt, Darius Vâlcov, şi-a anunţat intenţia de a se alătura Partidului Social Democrat.
UPDATE 11.25/ Acum, liderii PSD, Paul Stănescu, Victor Ponta, Liviu Dragnea, Marius Oprescu, şi Darius Vâlcov au o întâlnire cu membrii PSD din judeţ. Discuţiile au loc în Sala Europa a Consiliului Judeţean Olt.

UPDATE: 10.45/
Darius Vâlcov: "Nu mă interesează funcţia de preşedinte al PSD Olt. Ştiu ce presupune să conduci o organizaţie politică, aşa că îl las pe domnul Stănescu... să-şi ducă crucea".

UPDATE: 10.38/ Darius Vâlcov: "Dacă nu aş fi fost primar poate aş mai fi înghiţit falsele promisiuni ale liderilor PDL, dar am o responsabilitate faţă de cetăţeni".

UPDATE: 10.37/ Marius Oprescu: "Responsabilitatea mea ca preşedinte al PSD Slatina rămâne aceeaşi: câştigarea primăriei Slatina şi realizarea majorităţii în consiliul local. Acum, aceste aspecte sunt mult mai aproape de realizare".

UPDATE 10.35/: Paul Stănescu: "Marius Oprescu şi Darius Vâlcov vor face cea mai bună echipă la Slatina şi vor câştiga".

UPDATE 10.30/ Paul Stănescu: "Prima discuţie cu Darius Vâlcov pentru acest proiect a fost după alegerile din 2009. Considerr că am ajuns la o maturitate politică şi era momentul să ne gândim la ce trebuie să facem. Am lucrat foarte bine la câteva proiecte. Nu este un proiect de interes personal, şi eu şi Darius Vâlcov avem prima şansă la funcţiile de preşedinte de CJ, rerspectiv primar la Slatina".

UPDATE 10.27/ Liviu Dragnea: "Guvernarea PSD va realiza Autostrada Sudului, care va reuni reşedinţele judeţelor noastre (Slatina şi Alexandria - n. red.). Slatina va fi un pol de dezvoltare important".

UPDATE 10.25/ Liviu Dragnea: "Am avut o scurtă discuţie cu Darius. Ceea ce m-a impresionat la el este faptul că a avut puterea să se ridice deasupra unor interese şi, alături de Paul Stănescu, să facă acest proiect politic".

UPDATE: 10.22/ Victor Ponta: "Darius Vâlcov va fi un candidat în care am încredere şi cu care mă mândresc".

UPDATE 10.20/ Darius Vâlcov: "Un alt motiv pentru care vin în PSD este faptul că generaţia din care eu şi preşedintele Victor Ponta facem parte trebuie să-şi spună cuvântul în acest an. De asemenea, relaţia cu preşedintele Paul Stănescu a fost una foarte bună de doi ani încoace".

UPDATE 10.16/ Victor Ponta: "Darius Vâlcov este un primar care nu vine la PSD din raţiuni electorale, ci pentru că trebuie să mergem mai departe cu proiectele pe care le-a demarat pentru Slatina. Sper să avem, în sfârşit, o centură ocolitoare la Slatina".

UPDATE 10.14/ Darius Vâlcov: "Am mari speranţe că la Olt şi la Slatina, victoria USL-ului va fi cea mai răsunătoare din ţară. Motivaţia pentru sosirea mea în PSD este modul în care membrii de la Centru ai PDL au înţeles să se comporte cu cetăţenii acestui judeţ".

Anunţul a fost făcut în cadrul unei conferinţe de presă, în prezenţa liderilor PSD, preşedintele Victor Ponta şi vicepreşedintele Liviu Dragnea, la sediul organizaţiei judeţene a PSD.

Niciun comentariu: