Conducerea UNPR Olt schimbă candidatul pentru Primăria Bărăşti

După dezvăluirile făcute ieri de Gazeta Nouă despre candidatul UNPR pentru funcţia de primar al comunei Bărăşti, Aurelian Buliga, senatorul Ion Toma, preşedintele organizaţiei judeţene a partidului, a ordonat înlocuirea acestuia cu o altă persoană. Gazeta Nouă a prezentat în ediţia de ieri, sub titlul „Soluţia senatorului Toma: un ţepar pentru Primăria Bărăşti“, mai multe cazuri de înşelăciune la care Aurelian Buliga a recurs în relaţia cu zeci de localnici, acumulând astfel serioase probleme de imagine.
Conducerea UNPR Olt a luat hotărârea de a-l schimba pe Aurelian Buliga din calitatea de candidat cu Ion Stănescu, fost candidat al PDL la funcţia de primar al comunei în 2008 şi consilier local. Ionel Stănescu joacă însă la două capete, după ce le-a promis şi liberalilor candidatura sa la fotoliul de primar al Bărăştiului. Şi totuşi, după documentarea pe care Gazeta Nouă a realizat-o în localitate pentru articolul publicat ieri, Ion Stănescu umblă prin comună cu Florenţa Roşianu, membru al Uniunii Naţionale pentru Progresul României şi proaspăt director al Agenţiei Judeţene pentru Prestaţii Sociale Olt, să completeze lista de candidaţi la Consiliul Local Bărăşti a UNPR pentru scrutinul din 10 iunie. Toate aceste informaţii furnizate de sursele noastre au fost confirmate de preşedintele PNL Scorniceşti, Ion Moisescu.


„Noi stabilisem drept candidat pentru funcţia de primar al comunei Bărăşti pe Ion Stănescu, dar ulterior am auzit că el ar juca la două capete, lucru care mie nu-mi convine, pentru că mie îmi plac lucrurile limpezi. Drept pentru care l-am informat despre această situaţie pe domnul Ioan Ciugulea, preşedintele PNL Olt. Oricum, eu nu am în responsabilitate comuna Bărăşti, dar am zis să ajut. După ce am auzit ce face Ion Stănescu am vorbit şi cu primarul în exerciţiu al comunei, cu domnul Gealapu, căruia i-am propus să facem în aşa fel încât să funcţioneze şi la nivelul comunei Bărăşti Uniunea Social Democrată“, a declarat Ion Moisescu.

În urma materialului apărut miercuri în Gazeta Nouă, UNPR Olt ar fi demarat ieri şi un sondaj de opinie la nivelul comunei Bărăşti pentru a afla dacă persoanele pe care organizaţia mizează au vreo şansă în lupta electorală pentru postul de primar.

După ce a fost declarat candidat al UNPR, mai mulţi localnici s-au plâns că Aurelian Buliga, care controlează o societate comercială ce a arendat terenuri agricole de la zeci de proprietari din Bărăşti, i-a înşelat, unora dându-le cantităţi de cereale mai mici decât stipulează contractele, altora nimic. De asemenea, la iveală au ieşit alte episoade din viaţa sa care îl pun pe Aurelian Buliga într-o lumină deloc favorabilă.

Niciun comentariu: