Vâlcov a demisionat din PDL

Daniel Bărbulescu, preşedinte PDL Slatina: „Este un gest care ne-a surprins pe toţi colegii din PDL, ştiam că Darius are anumite supărări întemeiate faţă de modul în care Guvernul şi conducerea centrală a PDL au tratat municipiul Slatina şi judeţul Olt, dar nu cred că abandonul este soluţia. Nu cred că a pleca din PDL şi din funcţia de primar reprezintă calea de urmat pentru că Darius a investit foarte mult suflet şi energie pozitivă şi muncă în municipiul Slatina şi mai avea multe spus pentru acest oraş. Nu trebuia să plece".
 
UPDATE 13.30/ Dan Bălăşescu, secretar general PDL Olt: „Demisia a fost înregistrată la partid, vom da curs căilor legale în astfel de situaţii. Urmează ca Biroul Permanent Judeţean să se întâlnească în cursul zilei de astăzi. Vom alege un preşedinte dintre noi şi lucrurile merg înainte. M-a surprins decizia, asta nu e o decizie la care să te aştepţi, în niciun caz. Nu sunt eu în măsură să judec dacă motivele sunt îndreptăţite sau nu. Asta va trebui să judece slătinenii”.

UPDATE 12.30/ Darius Vâlcov: „Astăzi am renunţat şi la calitatea de membru al PDL cu speranţa însă ca gestul meu să fie o palmă pe obrazul unui partid mincinos, autointitulat «partidul primarilor», care de fiecare dată, la fiecare întâlnire, ne-a fluturat în faţă deviza «un primar, un proiect». Care, de fapt, a însemnat pentru fiecare primar o minciună. Plec dezamăgit din acest partid“.

UPDATE 12.25/  Darius Vâlcov: „Vreau să vă anunţ că astăzi mi-am depus demisia din funcţia de preşedinte al PDL Olt. Acest lucru se întâmplă de la un an şi patru luni de la alegerea mea statutară ca şi şef al acestei filiale, când am spus că dacă organizaţia din Olt nu va fi ajutată şi respectată eu nu voi mai rămâne la conducerea acesteia“.

UPDATE. 12.20 / Darius Vâlcov a declarat că până la data de 10 iunie, când vor avea loc alegerile locale, Slatina va fi administrată de cei doi viceprimari. Acesta a susţinut că nu a luat nicio decizie pentru viitorul său politic.

În urmă cu câteva minute, în cadrul unei conferinţe de presă, Vâlcov a anunţat că a demisionat din PDL Olt, partid pe care îl conduce din 2007. Decizia acestuia atrage după sine pierderea mandatului de primar al Slatinei.

Un comentariu:

Anonim spunea...

bravo