Senatorul Mihai Niţă părăseşte PDL Olt

Din sursele noastre se pare că senatorul de Olt al PDL, Mihai Niţă intenţionează să părăsească grupul parlamentar al partidului aflat la guvernare şi să intre în rândul independenţilor sau chiar al celor de la PSD.
La sfârşitul săptămânii trecute, senatorul a avut o întâlnire cu un important lider judeţean de partid şi din ceea ce am putut afla se pare că principala discuţie s-a axat pe plecarea senatorului PDL  spre o altă formaţiune politică. Contactat în acest  week-end, senatorul Mihai Niţă  a confirmat informaţia spunând că intenţionează să plece din PDL spre un alt partid.
„Am avut săptămâna trecută o întâlnire cu unii dintre liderii importanţi din cadrul grupului nostru parlamentar şi le-am spus că intenţionez să părăsesc partidul şi grupul PDL. Sunt foarte nemulţumit de faptul că multe dintre solicitările mele adresate guvernului pentru a rezolva multe dintre problemele cu care se confruntă cetăţenii care m-au ales au fost tratate cu indiferenţă. Mai mult, am fost minţit cu promisiuni privind rezolvarea unor probleme care vizau investiţii importante în judeţ şi niciuna nu a fost rezolvată. Regretabil este faptul că la rândul meu şi eu i-am minţit  pe cetăţenii din colegiul meu fără să vreau şi  nu m-am ţinut de cuvânt. Una dintre promisiunile care nu au  fost onorate este cea legată de centura ocolitoare a oraşului Slatina. Acesta este de altfel şi principalul motiv pentru care primarul Darius Vâlcov nu mai candidează pentru încă un mandat. În cursul acestei săptămâni voi avea o ultimă întâlnire cu conducerea centrală a PDL şi probabil că după aceea îmi voi anunţa public în Parlament plecarea mea din PDL. Nu m-am hotărât încă în ce grup parlamentar să trec, rămâne de văzut ce voi face”, ne-a declarat senatorul Mihai Niţă, încă democrat liberal.
 

Niciun comentariu: