Generalul Drăghici vrea propria sa echipă de inspectori

Încă de la bun început, liberalul Nicolae Drăghici, noul inspector şcolar general al Inspectoratului Şcolar Judeţean Olt, a spus că va face schimbări în echipa inspectorilor şcolari care lucrează în cadrul instituţiei pe care o conduce de o săptămână.
Şi, cum a vrut să îşi facă propria echipă, penelistul a făcut primele două schimbări în rândul inspectorilor şcolari.
„Nu vorbim de demiteri. Conform articolului 2 din Decizia de numire a inspectorilor şcolari, Ordinul 3.753 din 2011, inspectorul şcolar general îşi rezervă dreptul de a anula fără a motiva acest lucru decizia de detaşare a unui profesor pe post de inspector şcolar, înainte de 31 august. De aici se înţelege că am dreptul a-mi face propria mea echipă de inspectori şcolari în cadrul instituţiei. Am început cu doi oameni şi, deocamdată, nu pot garanta că vor mai avea loc alte modificări în echipa mea de lucru”, ne-a spus Nicolae Drăghici, şeful învăţământului oltean.
Aşadar, acum două zile, au fost demişi din funcţie inspectorul şcolar de specialitate pentru fizică, chimie, biologie Simona Ene şi inspectorul şcolar de specialitate pentru învăţământul profesional şi tehnic Aglaia Micli. Cele două inspectoare şcolare au fost înlocuite cu Marian Anghel, profesor de fizică la Liceul Teoretic „Petre Pandrea” Balş, şi inginer Marian Croitoru de la Colegiul Tehnic „Alexe Marin” Slatina.

Niciun comentariu: