Dan Bălăşescu, ales primar interimar al Slatinei

Viceprimarul Dan Bălăşescu a fost desemnat, miercuri, de consilierii locali să conducă Primăria Slatina, până la alegerile locale din 10 iunie.
Fostul ziarist a fost votat să exercite atribuţiile conferite de lege primarului, fiind şi singurul candidat pentru această funcţie. Ana Anghel, celălalt viceprimar, a fost cea care l-a propus pe Bălăşescu, motivând că nu vrea să candideze pentru această funcţie din motive personale.

„Vă mulţumesc pentru încrederea acordată. Noi am avut o colaborare foarte bună, am fost prieteni înainte de a fi membri de partid şi sper ca şi de acum încolo să avem acelaşi mod de lucru. Uşa mea vă este deschisă. N-o să fac un titlu de glorie din a exercita mandatul de primar timp de două luni şi jumătate. Practic eu sunt un viceprimar, oricare dintre dumneavoastră putea să fie în locul meu”, a declarat Bălăşescu.

Darius Vâlcov a anunţat, marţi, în cadrul unei conferinţe de presă, că demisionează din Partidul Democrat Liberal din cauza lipsei susţinerii guvernamentale pentru mai multe proiecte ale municipalităţii slătinene. Decizia aduce cu sine şi plecarea sa din funcţia de primar al Slatinei.

Niciun comentariu: