CEZ Group, acuzat de deconectări ilegale


Un bărbat acuză CEZ de abuzuri repetate, de la trimiterea facturii de energie electrică astfel încât să sosească cu termenul de scadenţă expirat până la deconectarea ilegală de la reţeaua de energie a locuinţei pe care o posedă în satul Mărgineni Slobozia, oraş Scorniceşti, din judeţul Olt.
Florian Voica se plânge că deşi este cu plata la zi a fost deconectat timp de aproape două săptămâni de la curent, în ciuda faptului că a trimis zeci de sesizări în care îşi argumenta nemulţumirile către CEZ şi a primit chiar şi scuze din partea companiei.

 „Deţin o locuinţă în mediul rural, în Mărgineni Slobozia, branşată la CEZ pentru electricitate. Întrucât după moartea tatălui meu nu mai locuieşte nimeni la respectiva adresă am instalat acolo un bec pentru iluminat exterior pe timpul nopţii pentru a descuraja oarecum potenţialii hoţi. În luna martie 2012 primesc o notificare de plată pentru o sumă pretinsă nesemnificativă, dar factura, deşi emisă la o dată, este pusă la poştă aşa încât să-mi sosească cu termenul de scadenţă deja expirat. Le sesizez asta cu adresa datată şi cu plicul cu ştampila poştei, recunosc evidenţa, îşi cer scuze, dar dau vina pe o altă firmă care face asta în numele lor. Luna următoare fapta se repetă în exact aceleaşi condiţii. Fac plata în două zile de la primire, trei zile după scadenţă, le semnalez aceeaşi întârziere şi odată cu asta ordinul de plată şi-mi răspund că nu mai pot face nimic pentru că ordinul de deconectare a fost dat”, 
povesteşte Florian Voica.

CEZ aruncă pisica în curtea vecinului


Cu toate că a admis că neplata la timp a facturii nu s-a datorat clientului Florian Voica, CEZ Group nu-şi asumă vină, ci aruncă pisica în ograda colaboratorilor.

„În urma analizării aspectelor sesizate şi în urma verificărilor efectuate la prestatorul extern care asigură serviciul de printare a facturilor, adreselor sau comunicărilor companiei CEZ s-a constatat că Preavizul Notificare nr. 040006131427 a fost transmis cu întârziere la Compania Naţională Poşta Română, prestator cu care compania CEZ are încheiat contractul pentru serviciul ce asigură distribuirea corespondenţei, iar pentru acest lucru ne cerem scuze”, îi răspundea luna trecută Mădălin Brădescu, analist servicii clienţi CEZ România, reclamantului.

Mai mult, după deconectarea survenită în aprilie din aceeaşi cauză, CEZ oferă următorul răspuns: „Am recepţionat copia documentului de plată şi vă informăm că aţi achitat facturile restante după data menţionată în preavizul pentru deconectare, astfel încât nu putem da curs favorabil stopării procesului de deconectare, echipele fiind deja în teren”.

Probleme şi debranşări frecvente au început să apară în toată ţara de când CEZ a introdus pe factura de energie electrică şi taxa radio-tv, care se plăteşte trimestrial şi are valoarea de 19,5 lei.

Niciun comentariu: