Declaratia zilei Gigi Becali: "M-am saturat si eu de mine la televizor, dau pe alt program sa nu ma mai vad"

 ​Aflat in plin proces de schimbare a antrenorului (l-a inlocuit pe Ilie Stan cu Mihai Stoichita), patronul Stelei a vorbit, in cadrul unei conferinte de presa, si despre propria persoana. "M-am saturat si eu de mine la televizor, dau pe alt program sa nu ma mai vad", a fost declaratia lui Gigi Becali.

"Aveti antrenor nou, gata. Cu mine toata ziua vorbiti. M-am saturat si eu de mine cand ma uit la televizor. Dau pe alt program sa nu ma mai vad. Lasati-ma naibii in pace. M-am saturat de mine si dau pe alt program, unde nu sunt eu", a declarat Gigi Becali in cadrul unei conferinte de presa, conform gsp.

Mihai Stoichita este al treilea antrenor al Stelei in sezonul 2011-2012 al Ligii 1 la fotbal, cel supranumit "Lippi" venind dupa Ronny Levy (a demisionat in septembrie 2011, dupa 1-1 cu AEK Larnaca) si Ilie Stan (demis pe 27 martie 2012).

In clasamentul campionatului intern, Steaua se afla pe locul 4, cu 42 de puncte, la opt puncte distanta de liderul CFR Cluj.

Niciun comentariu: