Fulga: „Nu mă consider vinovat de nimic”

Medicul Cornel Fulga a fost audiat, în urmă cu câteva minute de comisia trimisă de Ministerul Sănătăţii în legătură cu cazul pacientului Marin Mitrache, de 65 de ani, din Găneasa, care a murit, sâmbătă, după ce doctorul l-a ignorat, la Urgenţe.
Doctorul a respins acuzele care i-au fost aduse precizând că, în opinia lui, a făcut exact ceea ce trebuia.

„Toţi care m-au acuzat până acum, inclusiv managerul şi mass-media, nu au dreptate fiindcă eu nu mă consider vinovat de nimic. Am efectuat ceea ce trebuia făcut, pacientul fiind foarte agitat. Am luat decizia de a fi trimis pentru examen de specialitate în Secţia de Psihiatrie. Repet, pentru tratament de specialitate, nu l-am internat expres acolo ca să scap de el aşa cum s-a vehiculat”, a declarat Fulga.

El a adăugat că aşteaptă finalizarea investigaţiilor medicilor legişti pentru a vedea care este cauza morţii pacientului.

„În ceea ce priveşte vinovăţia pe care mi-o aduc unii, afirm că, deocamdată, nu există nicio legătură între ceea ce am făcut eu şi examenul făcut de medicul legist. Deci, aşteptăm investigaţiile medico-legale şi, după aceea, vom vedea care a fost de fapt vinovatul şi care este adevărata cauză a morţii”, a mai spus Fulga.

Medicul Fulga a ţinut să dezmintă informaţia conform căreia, pacientul în vârstă de 65 de ani a stat la Unitatea de Primiri Urgenţe timp de aproximativ o oră.

„Pacientul a venit în jurul orelor 16.00, a fost examinat cu greutate de timp, până s-a făcut şi foaia şi transferul, a durat în jur de 10-15 minute, după care a fost trimis cu aceeaşi salvare la Secţia de Psihiatrie pentru examenul de specialitate nu cum se vehiculează că a stat în UPU o oră fără a i se face nimic”, a conchis doctorul Cornel Fulga.

Rezultatul preliminar al autopsiei efectuate asupra pacientului arată că acesta a murit de „pneumonie interstiţială”

Sâmbătă după-amiază, Marin Mitrache, de 65 de ani, din Găneasa, a fost adus cu o ambulanţă la UPU Slatina. Medicul de gardă, Cornel Fulga, a refuzat să-l investigheze pe motiv că este băut şi agitat. Ca să se spele pe mâini, l-a trimis pe bărbat la Psihiatrie, pe strada Drăgăneşti. Aici pacientului i s-au făcut o serie de analize şi a fost calmat. În noaptea de sâmbătă spre duminică, pacientul a intrat în comă, iar la ora 00.20 a fost solicitată Ambulanţa. Medicii de pe ambulanţă au încercat, în zadar, resucitarea bărbatului timp de 40 de minute.

Niciun comentariu: