Țăranul cu Maserati, pe numele lui Petre Crăete, continuă să se laude pe internet, publicând un nou filmuleț, în care arată cea mai nouă achiziție în materie de telefoane: un iPhone 4s.

  • În filmare, țăranul cu Maserati cataloghează achiziționarea noului gadget drept o întâmplare ciudată și spune că acesta a costat cât salariul unui român în patru luni și jumătate.
    ”Bună seara şi bine v-am găsit din nou. Suntem aici, în WC, pe WC. De ce suntem aici? Mi s-a întâmplat un lucru foarte ciudat astăzi şi anume mi-am cumpărat un nou telefon, un iPhone 4S. Merge şi să vorbeşti cu el, dar nu asta este ideea. Ideea este că m-am simţit oarecum vinovat că mi-am cumpărat acest telefon, pe care am dat 700 de lire. M-am gândit: 700 de lire înseamnă, în medie, salariul unui român cam pe patru luni şi jumătate. De ce este salariul unui român atât? Din cauza tiranilor care vor să fie pe tron, care se screm să fie pe tron, se forţează să fie pe tron", povestește Crăete, stabilit în Marea Britanie, unde este bodyguard al luptătorului  Alex Reid.

    Niciun comentariu: