PARVULESCU a INVENTAT cuplul "N&D"! VEZI de ce făceau Niculescu şi Dănciulescu scandal după antrenamente când erau juniori


ProSport a stat de vorbă cu omul care a "creat" fotbalişti precum Niculescu, Dănciulescu sau Luţu. Ion Pârvulescu, actualmente director tehnic la FC Piatra Olt, îşi aminteşte primii paşi făcuţi în fotbal de jucătorii importanţi pe care i-a perfecţionat.
"Stăteam cu Niculescu şi cu Dănciulescu după antrenamente, pe Claudiu îl puneam să bată lovituri libere şi pe Ionel penalty-uri. Ce scandal îmi făceau, că îmi bat joc de ei, că ei sunt mai fraieri, mai slabi, de ce îi ţin după antrenament!", povesteşte Pârvulescu.
Acesta îşi aminteşte că Niculescu era cel mai rebel: "Se întâmpla să mai avem nişte scurtcircuite, dar aceste momente le-au prins bine. Mai mult Claudiu le «fura», mereu făcea câte ceva. Dănciulescu era un băiat mai docil, Claudiu era uşor revoluţionar, rebel".
"Fuge Luţu pe geam? Pune-i gratii!"
Un alt fotbalist important descoperit de Pârvulescu, Ionuţ Luţu, cunoscut pentru viaţa sa tumultuoasă, era, paradoxal, extrem de cuminte în copilărie. "Luţu era paşnic, cuminte, nu era tipul care să intre în uşoarele «tocături». După ce a plecat din mâna mea, ceilalţi antrenori n-au putut să-l stăpânească. Mi-aduc aminte de Cîrţu cum îmi spunea că pleacă Luţu din cantonament. Pe unde fugea, pe geam? Să-i fi pus gratii! Fugea pe coş? Să toarne beton! Prin subsol? Să-l închidă acolo! Până la urmă nu mai avea pe unde să iasă, că nu era el Duhul Sfânt, să nu poată fi ţinut!", a mai spus Pârvulescu.
Pe Niculescu şi pe Dănciulescu îi puneam după antrenamente să bată lovituri libere şi penalty-uri. Ce scandal îmi făceau, că ei sunt mai fraieri şi că de aia trebuie să rămână - Ion Pârvulescu
Toată lumea se întreabă de ce s-a creat cuplul N&D, de ce se înţelegeau aşa de bine. Păi dacă Niculescu şi Dănciulescu au fost de la 9 ani împreună... - Ion Pârvulescu

Niciun comentariu: