Maşini derapate şi circulaţie îngreunată pe drumurile din judeţul Olt


La Criva, un autoturism a căzut în şanţMai multe autoturisme au derapat din cauza zăpezii de pe carosabil, iar în comuna Fălcoiu un Logan s-a răsturnat într-o curbă.
Ninsoarea căzută astăzi în judeţul Olt a creat mari probleme şoferilor aflaţi în trafic. Până la ieşirea drumarilor pe străzi, circulaţia s-a desfăşurat cu dificultate, în unele zone zăpada fiind viscolită. În comuna Fălcoiu, doi bărbaţi au fost la un pas să îşi piardă viaţa după ce maşina în care se aflau s-a răsturnat. „Nu aveam viteză mare, în jur de 60 km/h. Am derapat din cauza zăpezii şi ne-am răsturnat în şanţ. Bine că nu am păţit nimic, nici eu, nici şoferul”, a spus Marian Glişcă, din Corabia, pasager în autovehicul.

Marian Glişcă, pasager în maşina răsturnată la Fălcoiu

Loganul s-a răsturnat şi a revenit pe roţi


Probleme şi la Criva
La Criva, carosabilul este acoperit cu zăpadă


În localitatea Criva, un autotursim a ajuns în şanţ din cauza zăpezii de pe carosabil. Conducătorul auto şi pasagerii au scăpat fără răni. „Am auzit câinii lătrând şi am ieşit afară să văd ce se întâmplă. Maşina era căzută în şanţ. Şoferul şi pasagerul nu aveau nimic, au coborât şi au plecat să caute un tractor ca să scoată vechilul din şanţ ”, a spus Mihai Stoica, localnic.

Material antiderapant în pante şi în curbe
Reprezentanţilor Consiliului Judeţean Olt spun că nu s-au înregistrat blocaje în trafic, iar circulaţia se desfăşoară în condiţii de iarnă. „Se acţionează cu material antiderapant, mai ales în pante şi în curbe. Deocadată nu am primit sesizări privind probleme legate de circulaţia pe drumurile judeţene”, a spus Miruna Sârgie, consilierul preşedintelei CJ Olt.











Potrivit poliţiştilor, până în prezent nu s-au înregistrat evenimente rutiere grave. Oamenii legii îi sfătuiesc însă pe şoferi să apateze viteza la condiţiile de drum şi să îşi echipeze maşinile pentru iarnă.



Niciun comentariu: