Limbaj de cartier cu....Gigi Becali

Patronul celei mai importante şi iubite echipe din fotbalul românesc, Gigi Becali, şi-a dat din nou în petec după ce a folosit un limbaj suburban la adresa unul jurnalist.

Ziaristul Laurenţiu Mihu, de la România Liberă, a fost înjurat ca la uşa cortului de Gigi Becali atunci când jurnalistul a încercat să obţină o părere a europarlamentarului despre tema introducerii unui controlul psihiatric şi psihologic pentru candidaţii la funcţii publice.
Iata dialogul purtat de cei doi:
Becali: Să nu mai mă suni niciodată, ăsta este punctul meu de vedere! Dacă eşti nebun, nu ştii, am spus de doi ani de zile, fac conferinţe de presă, nu vorbesc cu jurnaliştii. Vorbesc decât în direct la televizor. Păi nu ştii asta?
Reporter: Ei sunt tot jurnalişti, din câte ştiu!
Becali: Tu eşti handicapat! Asta eşti tu! Tu nu înţelegi asta, nu vrei să înţelegi!
R: Domnule Becali, din curtoazie nu vă întorc cuvintele, vă daţi seama...
B: Din curtoazie? Ce p... mea de curtoazie să faci tu? Ce... Dacă eşti un dobitoc şi nu înţelegi că nu vorbesc cu niciun jurnalist...
R: Care este motivul? Sunteţi un politician, jurnaliştii au rolul să de a vă întreba anumite lucruri. Care este problema?
B: Motivul... Sunteţi nişte hahalere! Ce răspunde omul, băgaţi voi de la voi!
R: Domnu' Becali, sunt curios dacă vorbiţi pe acelaşi ton şi cu jurnaliştii străini, europeni, de la Bruxelles şi Strasbourg?
B: Exact aşa, că mi se rupe p... să vorbesc aşa cu ei! îţi dai seama? Mi se rupe p... cum să vorbesc aşa cu ei, mă? Nu-i bag în seamă pe ăia deloc!
R: A, nu-i băgaţi în seamă nici pe ei!
B: Nu-i bag deloc în seamă pe ăia! Dacă eşti catâr, sună, dacă eşti om, tu n-o să suni, ai înţeles, da? În mintea ta de tâmpit, trebuie să-ţi răspund ţie, trebuie să ai telefonul meu tu?
R: Este o problemă interesantă.
B: Eh, pentru că este interesantă, să-mi sugi p...! Dă-te, mă în p... mea!
R: Răspundeţi sau nu la întrebare?
B: Da, ţi-o dau la m.... Hai, ciau!

Asculta convorbirea dintre cei doi aici

Niciun comentariu: