Bercea la Curtea de Apel: „Nu l-am tăiat pe acest băiat”

Interlopul din Drăgăneşti-Olt a susţinut, în faţa magistraţilor Curţii de Apel Craiova, că nu el a fost cel care l-a tăiat pe nepotul său, Ionuţ Anghel, zis Mercedes, faptă pentru care a fost condamnat la şapte ani şi jumătate de închisoare cu executare.
Apelul formulat de Sandu Anghel, zis Bercea Mondial, cu privire la decizia judecătorilor Tribunalului Olt care l-au condamnat în dosarul de tentativă de omor, a fost judecat, miercuri, de Curtea de Apel Craiova. Interlopul a susţinut în faţa magistraţilor craioveni că nu l-a tăiat pe nepotul său, faptă pentru care a fost condamnat, pe 22 februarie 2012, la şapte ani şi jumătate de închisoare cu executare.

„Onorată instanţă, vreau să ştiţi că nu l-am tăiat eu pe acest băiat (Ionuţ Anghel, zis Mercedes- n.red.), am făcut toate prostiile, dar nu şi pe asta, pot să fiu acuzat de evaziune fiscală, spălare de bani. (…) După cum ai văzut în dosar, la pagina 17, băiatul a declarat că nu m-a tăiat Bercea. El mai zice că a spus că l-a tăiat Bercea pentru că şi fata lui, Izaura Anghel, a zis de tata (Gheorghe Anghel, zis Felix-n.red.) că a sechestrat-o. Rămâne la aprecierea dumneavoastră, onorată instanţă, dacă o să fiu cercetat în stare de libertate, dar vă repet că eu nu l-am tăiat pe acest băiat, mai îmi este şi nepot”, a declarat Sandu Anghel în faţa judecătorilor Curţii de Apel Craiova.

De asemenea, Florin Anghel a primit aceeaşi pedeapsă ca şi tatăl său pentru complicitate la tentativă de omor calificat. Fănica Anghel, soţia Mondialului, a primit trei luni cu suspendare pentru instigare la mărturie mincinoasă.

Niciun comentariu: