Adrian Mutu interceptat de SRI in dosarul interlopului Nuredin Beinur


Atacantul Fiorentinei a fost inregistrat de SRI in dosarul interlopului Nuredin Beinur, arestat pentru fapte comise cu violenta. Discutiile telefonice dintre Mutu si Beinur arata ca cei doi sunt in relatii stranse de prietenie. Limbajul lor este foarte "colorat", scrie Gazeta Sporturilor care citeaza Adevarul. Interlopul ii plateste mesele fotbalistului, profita de imaginea sportivului pentru a face bani din reclama mascata si este preocupat de a facerea cu bijuterii a Consuelei, sotia celui supranumit "Briliantul".
N.B.: Ce dracu', ma? A... te astept, ma, poate dam o fuga in Turcia ca vor sa faca unii un reportaj cu tine in Turcia si-ti plateste toate astea, bilet de avion, cutare, tot, tot, tot.
A.M.: Imi da si cascaval?
N.B.: Pai, o sa-ti dea si cascaval daca e! Da, ma, dar eu m-am gandit la alte variante! Ca eu am niste miliardari acolo si sa-ti dea niste case pe acolo, ca chipurile stai intr-o zona... unii care fac o zona rezidentiala, ai inteles? Si iti dau cadou, ce p... mea! Si uite, domne, sta Mutu aicia si a zis "Bai, daca vreti sa vindeti case, ii dati lu' asta cadou si vindeti mai repede!"
A.M.: Ihi.
N.B.: Pai da. De-aia, poate dam o fuga saptamana viitoare cand vii. Si ti-am gasit si combinatie pentru Consuelo cu aurul.
A.M.: Da?
N.B.: Cu briliantele si cu astea aici. Cu prietenii mei aici. A zis "cum, am, alea le fac eu!" Ce, i-am aratat eu un model "Ce, ma, le fac pe astea cum vrei tu si cand vrei tu!" Ai inteles?

Niciun comentariu: